FAQ
Hoe plaats ik een
bestelling?
Klik op de knop 'in winkelmandje' bij het door u gewenste artikel en het
artikel komt automatisch in uw winkelwagen. Hierna kunt u verder gaan met
winkelen door op 'verder winkelen' te klikken of uw bestelling af te ronden en
betalen door op 'volgende stap' te klikken.
Rechtsboven op onze website vindt u het winkelmand-icoontje met het aantal artikelen die al zijn toegevoegd aan uw winkelmand. Klik op de icoon om naar uw winkelmand te gaan. In uw winkelmand krijgt u de kans om artikelen te annuleren, het aantal aan te passen en af te rekenen.
Wanneer u alle door u gewenste artikelen heeft toegevoegd aan de winkelmand, kunt u uw bestelling definitief maken en afrekenen door de stappen 1 t/m 3 te voltooien.
Hoe weet ik of mijn
bestelling in goede orde is ontvangen?
Indien u uw bestelling heeft geplaatst ontvangt u van ons per mail een
orderbevestiging. Heeft u deze niet gekregen neem dan contact met ons op. U
kunt ons verkoopteam bereiken op info@markado.nl of tel: +31(0)78-6814547.
Kan ik wijzigingen maken
op de inhoud van de kerstpakketten van deze site?
De samenstelling van de kerstpakketten uit onze webshop is standaard en kan
niet gewijzigd worden. Heeft u meer dan 250 van dezelfde pakketten besteld dan
heeft u wel maatwerkmogelijkheden. Neem hiervoor graag vóór 15 november
contact op met ons verkoopteam. Wij gaan dan met u en voor u op zoek naar de
beste invulling van uw wensen om zo het mooiste kerstpakket samen te stellen.
U kunt ons verkoopteam bereiken op info@markado.nl of tel: +31(0)78-6814547.
Zijn alle bedragen van
de artikelen in- of exclusief btw?
De prijzen op onze website worden zowel in- als exclusief BTW weergegeven.
Ieder kerstpakket is belast met beide btw-tarieven: over non-food artikelen en
alcoholische drank is het hoge tarief verschuldigd, over food-artikelen het
lage btw-tarief. De verkoopprijs is gesplitst in grondslag laag en hoog.
Wanneer wordt mijn kerstpakket geleverd?
Bij het invullen van het
bestelformulier kunt u de gewenste afleverdatum van uw kerstpakketten invullen.
Met deze datum zal zo veel mogelijk rekening worden gehouden bij het plannen
van onze orders. Op de orderbevestiging staat de datum van aflevering gemeld.
Wij leveren standaard tussen 08:00 - 17:00 uur. Wij kunnen helaas geen tijden
van aflevering opgeven en ook niet afleveren op zaterdag of zondag. Houdt u er
daarom rekening mee dat u de afleverdatum niet te kort voor de datum zet waarop
u de kerstpakketten wilt uitdelen. Bij verzending huis aan huis kunt u kiezen
uit 2 data waarop het mogelijk is om de pakketten op het huisadres te laten
afleveren.
Wanneer en hoe moet ik de bestelling betalen?
Uw bestelling kan direct
online middels Ideal worden voldaan of u kunt kopen per factuur op
vooruitbetaling. De nota moet uiterlijk 3 weken voor levering zijn voldaan.
Vanaf november kan er uitsluitend direct via Ideal worden afgerekend.
Wat zijn de
transportkosten/verzendkosten?
Bij orders tot en met 6 pakketten € 8,95 excl. BTW per pakket.
Vanaf 7 pakketten zijn de verzendkosten € 55,00 excl. BTW.
Orders boven de €1000,00 excl. BTW worden franco (gratis) geleverd op één adres
in Nederland.
Voor levering op de Waddeneilanden geldt een toeslag, deze wordt achteraf in
rekening gebracht.
Indien
pakketten op uw verzoek verzonden worden middels pakketpost (PostNL) rust het
volledige risico op schade/breuk/overschrijding levertermijn bij u als
opdrachtgever. Tevens wijzen wij andere eventuele voortvloeiende schades door
schade/breuk/overschrijding van levertermijn volledig van de hand. Wij leveren
correct, tijdig en schadevrij aan bij onze vervoerder. Pakketten met schade worden
niet kosteloos opnieuw geproduceerd en verzonden. Schade/breuk/overschrijding
geven geen recht op enige vergoeding of ontbinding van de overeenkomst.
Is er een minimale afname verplicht?
De kerstpakketten zoals afgebeeld op onze website, kunnen in ieder gewenst
aantal geleverd worden tenzij anders aangegeven bij het artikel. Alle
kerstpakketten worden verpakt in een feestelijke kerstdoos, op dit kerstpakket
staat een pakketnaam vermeld. Mocht u twee verschillende kerstpakketten
bestellen, kunt u dus duidelijk zien welk kerstpakket het is.
Kan onze kerstkaart,
kerstgroet of brief van de directie in het kerstpakket worden verpakt?
Ja, dit is mogelijk bij een minimale afname van 250 dezelfde
kerstpakketten. De kaart of brief ontvangen wij graag uiterlijk 5 weken voor de
door u gewenste afleverdatum.
Waar kan ik, als
consument, terecht met mijn klacht?
Ondanks alle inspanningen welke wij verrichten om alle leveringen en
diensten perfect uit te voeren gaat er helaas toch wel eens iet mis. Maakt u
dit kenbaar, bij voorkeur via e-mail (info@markado.nl). Wij nemen binnen 1
werkdag contact met u op.
Kom ik in aanmerking
voor herroepingsrecht?
Het herroepingsrecht stelt particulieren in staat om, volgens de wet Koop
op afstand, een product welke via internet wordt afgenomen binnen 14 werkdagen
kosteloos te annuleren. Het herroepingsrecht gaat in op de eerstvolgende dag na
aflevering van het product bij de consument.
Het herroepingsrecht is
in de volgende gevallen niet geldig:
- als er sprake is van maatwerkproducten. Hieronder valt onder andere de
pakketten/producten welke op maat voor u gemaakt worden;
- zakelijke klanten zijn te allen tijde uitgesloten van het herroepingsrecht.
Wilt u beroep doen op het herroepingsrecht, stuur uw verzoek binnen 14 dagen naar info@markado.nl of stuur uw producten binnen 14 dagen retour en u ontvangt binnen twee werkdagen een bevestiging van uw verzoek.
Wanneer u al voor het product en/of dienst heeft betaald, ontvangt u binnen 14 werkdagen een creditfactuur en wordt het bedrag teruggestort op uw rekening.
Hoe worden de
kerstpakketten geleverd?
Wij leveren de kerstpakketten op de begane grond. We verpakken de
kerstpakketten in feestelijke geschenkdozen, tenzij anders aangegeven. Levering
vindt plaats op pallets en bij kleinere aantallen in omdozen. Wilt u de
pakketten op huisadressen laten bezorgen neemt u dan contact met ons op.
Huiszendingen verzenden wij i.v.m. breukgevoeligheid en onze afhankelijkheid
van postbezorging, helaas alleen op uw eigen risico!
Kunnen we de order ook zelf
ophalen?
Helaas is het niet mogelijk om uw order te komen ophalen.
Hoe weet ik of een kerstpakket nog voldoende op voorraad is?
Alle kerstpakketten op onze site, zijn op dit moment op voorraad. Wij
verwerken orders op basis van binnenkomst. Een kerstpakket dat uitverkocht
raakt, wordt direct voorzien van een uitverkocht banner of van de site
verwijderd.